Warning: stripcslashes() expects parameter 1 to be string, array given in /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/all_in_one_seo_pack.php on line 89
Druk wielkoformatowy i psychologia reklamy | AMarket.pl, market aktualności...
Warning: stripcslashes() expects parameter 1 to be string, array given in /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/all_in_one_seo_pack.php on line 142

Wśród różnorodnych rodzajów reklamy wizualnej, nadal najpopularniejszym narzędziem o najwyższym wskaźniku oddziaływania na potencjalnych odbiorców jest druk wielkoformatowy. Spotykamy go praktycznie wszędzie, a specjaliści od marketingu i reklamy wyszukują praktycznie każdej wolnej przestrzeni, która pozwoli na umieszczenie dużego bajeru lub billboardu z reklamą. Dlaczego druk wielkoformatowy jest aż tak efektywny?

Przede wszystkim, druk wielkoformatowy efektywność swoją zawdzięcza temu, że oddziałuje nawet wtedy, kiedy odbiorcy reklamy wydaje się że jej nie zauważa. Mijając wielkie reklamy wizualne w drodze do pracy, nie zastanawiamy się nad tym, jakie reklamy mijamy – jednak ich logo wbija się w naszą świadomość. Pamiętamy je w pewnym sensie podświadomie, a dzięki temu, budowana jest świadomość marki. Druk wielkoformatowy reklamowy, poza reklamowaniem bezpośredniego produktu pozwala więc na dodatkowe działania – takie jak branding. O skuteczności druku wielkoformatowego od lat przekonuje nas psychologia reklamy, a prawdopodobnie i tak nie wyczerpaliśmy jeszcze wszystkich możliwości i specjaliści od marketingu znajdą nie jeden sposób na to, by móc zaprezentować treści reklamowe tak, byśmy ich nawet nie zauważyli.

TAGI

Musisz byą zalogowany aby komentowaą.

=