Kategoria: (Reklama)

Flagi to wyjątkowe przedmioty z wielu względów. Pierwsze skojarzenie jakie przychodzi na myśl o flagach to niewątpliwie flagi narodowe. Nie ma w tym nic dziwnego, bo towarzyszą one wszystkim ważniejszym wydarzeniom związanym z polityką i sportem. Ponadto, o znaczeniu flagi uczymy się już od małego w trakcie edukacji szkolnej. Wszyscy powinniśmy darzyć naszą biało-czerwoną flagę wielką czcią i szacunkiem, a niestety nie zawsze tak bywa o czym świadczy przykładowo skromna ilość wywieszonych flag w trakcie świąt narodowych. Nie powinniśmy się wstydzić symboli narodowych, a raczej szczycić się nimi! Na tym jednak nie kończy się rola jaką odgrywają współczesne flagi i maszty do spółki razem z nimi. Coraz częściej flagi są używane jako narzędzie marketingowe do promocji produktów lub ogólnych usług firmy. Jest to widoczne głównie w miejscach, gdzie zwykle jest całkiem tłoczno albo przy siedzibach korporacji i firm, które lubią, aby ich logo było widoczne z daleka. Flagi w reklamie stają się coraz popularniejsze, gdyż podkreślają wysoką rangę i renomę reklamowanej firmy. Można by długo dyskutować nad skutecznością takiej reklamy. Osobiście uważam, że jest ona znikoma, ponieważ przekaz zawarty na fladze często jest słabo widoczny, poza tym, któż z nas poświęcałby dłuższą refleksję niewyraźnemu obrazkowi zawieszonemu gdzieś wysoko nad głowami? W związku z tym wydaje mi się, że firmy mają nieco inne cele umieszczając swoje wizerunki na flagach, chodzi tu raczej o prestiż i innowacyjne podkreślenie swojej marki niż zdobywanie kolejnych konsumentów. Poza tym, taka postawa jest raczej charakterystyczna dla największych korporacji i koncernów, bo jaka agencja lub jakakolwiek firma pracująca w jednym biurze inwestowałaby w reklamę na fladze powiewającej na ogromnym maszcie? Kto wie, może z czasem staniem się to standardem.

TAGI
Wpisane w: Reklama     
sorry - no search engine queries found. [wrong or empty table: amarket_Counterize_Referers » name ?]

Musisz byą zalogowany aby komentowaą.

=